МІЙ САЙТ


Каталог статей
Головна | Реєстрація | Вхід Понеділок, 23.10.2017, 07:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » » Статті » Загадкові явища

ХІМІОТРАСИ - НОВА ЗАГАДКА НЕБА

Що таке хіміотраси?

Хіміотраси - нове явище, яке спостерігають у всьому світі. Створюється враження, що уряд спеціально використовує літаки для розпилювання аерозольної речовини, яка може викликати втому і пригніченість людей. Але навіщо?

 Звичайні вихлопні смуги, що залишаються літаками, швидко розсіюються, не бувають достатньо довгими і залежать від режиму роботи двигунів. Хіміотраси зазвичай безперервно розширюються, поступово перетворюючись на шаруваті хмари, що складаються з безлічі кілець.

Слід додати, що після спостереження дивних слідів, у людей загострювалися хронічні захворювання. Багато свідків відзначали падіння з неба павутиноподібної речовини. Лабораторний аналіз зразків, які вдалося отримати, показав наявність біологічних агентів, таких як: Pseudomonas Fluorescens, Streptomyces і рідкісний фермент, використовуваний для створення вірусів. Фахівець з вірусів, що має 20-річний досвід досліджень, виявив рідкісний вірус грипу V2, який зазвичай можна знайти тільки в лабораторії.

Протягом багатьох місяців дослідники США і Канади змогли зібрати значну колекцію фотографій і звітів очевидців, що описують дивні явища, що відбуваються в небі над їх головами.
м.Таллін. Естонія
Ми давали незалежним дослідникам уважно розглянути різні фотографії явища, відомого як хіміотраси. Більшості людей, що бачили фотографії і що читали звіти, було  важко співвіднести ці явища із звичайними вихлопами літаків, які щодня виконують комерційні рейси.

Досвід спостереження феномену дозволив багатьом дослідникам зробити приголомшливий висновок про те, що над нашими головами розгортається якийсь грандіозний національний проект (уряду США), що не має чітких меж. В даний час до кінця не відомі ні цілі, ні виконавці цього проекту. Абсолютно зрозумілі тільки два факти - це не звичайна техногенна діяльність; даний феномен відбувається щодня, охоплюючи всю територію США.

Вихлопи літаків не є хіміотрасами

Хіміотраси не є звичайними вихлопами двигунів літаків, які ми можемо спостерігати щодня. Є цілком певні відмінності в природі формування, розвитку і поведінці цих явищ, які дають можливість проводити між ними чітку межу.

Звичайні літакові вихлопи (Інверсний  слід.-Прим.переклад.) складаються з крижаних найдрібніших кристалів, які утворюються на висотах більше 31000 футів (10,5 км.). На нижчих висотах вони просто не можуть сформуватися незалежно від типу і швидкості літака. На висотах більше 31000 футів вихлопи здаються тонкими загостреними лініями (якщо спостерігач дивиться вертикально вгору, перпендикулярно траєкторії руху  літака). Зазвичай вони випаровуються протягом хвилини і дуже рідко тягнуться на достатню відстань позаду літака.

Натомість, хіміотраси, що створюються повітряними суднами, спостерігалися на висотах від 8000 до 33000 футів. Часто вони утворюються на висотах нижче 30000 футів. Звичайний вихлоп не може сформуватися на цій висоті. Тому спостереження вихлопів нижче 30000 футів з великою вірогідністю є хіміотрасою.

Часто вони виявляються у вигляді великих димових слідів, що мають тенденцію з часом ставати ширшими і щільнішими. Вони не випаровуються і не втрачають щільності. Паралельні химіотрасси протягом декількох годин можуть зливатися у великі перисті хмари. Дуже часто хіміотраси нагадують формою риб'ячий хребет, що складається з безлічі округлих зчленувань. Після появи хіміотраси блакитне небо здається поцяткованим павутиновою мережею. Потім воно може стати похмурим і навіть сірим.

Хіміотраси призводять до захворювань

Спостерігаються неодноразові випадки захворювання людей,  які  поживають на  територіях,  де спостерігається поява хіміотрас. Джордж Філер, редактор популярної щотижневої інтернет-газети, приводить статистику збільшення захворювань дивною хворобою, схожою по симптоматиці з грипом. Спалах захворювання спостерігався на півночі  Техасу  протягом  третього  і четвертього   тижнів  грудня 1999 року.

  • Плано - 98%, 
  • Левісвілл - 81%, 
  • Лейквуд - 76%, 
  • Даллас - 30%.

Центр спостереження за хіміотрасами (The Contrail Research and Reporting Center), повідомив, що протягом десяти грудневих днів (1999 р.) на півночі Техасу було незвичайно високе число спостереження химіотрасс. Джордж вважає, що між цими двома подіями є прямий зв'язок, не дивлячись на те, що медики коментують спалах захворювання по-іншому (George Filer, Filer’s Files # 1, 2000).

Канадський дослідник Вільям Томас і журналіст Ермініа Кассіні повідомили, що протягом квітня 1999 року військово-транспортний літак кілька разів викидав хіміотраси над територіями Канади і США. Кассіні вдалося зібрати зразки коричневої желеподібної речовини, яка осіла на землю, після того, як літак відлетів.

Услід за цим відбувся  ряд дивних подій. Кассіні незабаром захворів грипом. Біолог, що виконував аналіз речовини, був госпіталізований з симптомами захворювання верхніх дихальних шляхів. Жінка, на  будинок якої  потрапила желеподібна субстанція, також перехворіла грипом, а через місяць у неї трапився серцевий напад.

В результаті проведених аналізів були виявлені різні біологічні речовини надзвичайно небезпечні для здоров'я людини. (William Thomas, Erminia Cassani, Sky Samples Analyzed).

Військові ігри

Американський дослідник Майк Блейр категоричний в своїх висновках щодо природи і призначення хіміотрас. У офіційній доповіді від 11 червня 2001 року, викладеному в мережу Інтернет, він чітко називає основних винуватців цього феномену і причини його виникнення.

Основу химіотрасс складають солі барію. Розпилювання цієї хімічної речовини проходить в рамках військової програми випробування новітньої радарної системи (RFMP). Заснована на ефекті віддзеркалення радіохвиль, вона дозволяє спостерігати за об'єктами в трьох вимірюваннях. Для отримання тривимірної картинки також використовуються супутники на орбіті Землі і мережа потужних  комп'ютерів, які проводять  обробку  і  аналіз  сигналів, що поступають. Для цих цілей була розроблена спеціальна комп'ютерна програма (VTPRE).

Спочатку система тривимірного радарного стеження дозволяла спостерігати тільки за об'єктами, що знаходяться на воді. Досліди з об'єктами на поверхні землі не давали  позитивних  результатів, оскільки були потрібні особливі атмосферні умови, що дозволяють проводити сигнал спеціальним чином (на сленгу військових - "трубопровід” - ducting).

Проблема була вирішена після того, як над територією США почали розпилювати аерозольну суміш з солей барію. Таким чином, атмосфера ставала придатною для проходження  високочастотних сигналів.

Фізик-дослідник  з Брукхевена пояснив цей ефект так: фізико-хімічні особливості суміші  концентрують  вологу  навколо аерозольної хмари. Такий стан атмосфери є сприятливим для проведення сигналів військової системи RFMP/VTPRE.

"Якщо розпорошити барієву суміш у вигляді лінійної структури від точки А до точки Б - це дозволить щонайкраще підтримувати зв'язок між стратегічними пунктами, незважаючи на кривизну Землі. - Додав він. - Також це забезпечує кращий контроль за високочастотними сигналами супротивника”.

Управління погодою.

Інший проект, також заснований на використанні солей барію,   призначений для управління погодою. Даним проектом займаються ВПС США. У його основі лежать закономірності, які вперше відкрив  учений  Нікола Тесла.

Цей проект також відомий як HAARP, основою якого є маніпулювання природними явищами. Про цей проект відомо небагато, незважаючи на те, що роботи над ним почалися вже в середині 50-х років. За свідченнями  деяких незалежних дослідників успішні випробування установок управління кліматом за проектом HAARP були проведені в 1998 році.

Зрозуміло, що можливість управління погодою - зливові дощі, урагани, шквальні вітри, пилові бурі, засухи - можуть поставити на коліна будь-якого супротивника без жодного пострілу.

Ще один проект, з яким зв'язують появу химіотрасс, фінансується Управлінням Перспективних досліджень міністерства оборони США (DARPA), має  на  меті  виявлення  і  придушення можливої біологічної атаки супротивника.

Ця програма також використовує як аерозольну основу суміш барієвих солей разом із спеціальними полімерними волокнами. Ця  особлива комбінація дозволяє виявляти біологічні агенти.

З метою перевірки ефективності програми, в атмосфері розпилюють деякі біологічні агенти.

Дослідники вважають, що суміш барієвих солей, полімерних волокон і інших хімічних реагентів в атмосфері може бути причиною раптових і нез'ясовних кровотеч з носа, астми, різного роду алергій, пневмонії, хвороб верхніх дихальних шляхів, артритів і цукрового діабету.

Хімікалії, що розпилюються в атмосфері, приводять повітря і грунт в стан, який може бути небезпечним для здоров'я людини, одночасно стимулюючи зростання хвороботворних бактерій.

Солі барію дуже добре поглинаються в кишковий тракті   і  накопичуються  в   м´язових тканинах. При цьому немає ніяких клінічних даних, які б описували тривалу дію на організм людини малих доз солей барію.

"Програма тримається в секреті, тому що Комітету з довкілля охорони зовсім не обов'язково знати про її побічні дії на організм людини. - Заявив один дослідник. - Негативні чинники - основна причина секретності”.

Для довідки: БАРІЙ
Використовується у вакуумній техніці, в сплавах (друкарські, підшипникові). Солі барію - у виробництві фарб, скла, емалей, в медицині. Токсичні всі розчинні солі барію. Практично нетоксичний нерозчинний сульфат барію, який використовують в рентгенології. Смертельна доза хлориду барію при прийомі всередину  0,8-0,9 граму, вуглекислого  барію  -  2-4 г.
Симптоми: при прийомі всередину отруйних солей барію  виникають відчуття жару в роті, болі в області шлунку, слинотеча, нудота, блювота, діарея, запаморочення. Шкірні покрови бліді, покриті холодним потом, через 2-3г   виникає виражена м'язова слабкість (млявий параліч м'язів верхніх кінцівок і шиї). Пульс сповільнений, слабкий, спостерігаються  порушення серцевого ритму, падіння артеріального тиску. Задишка, ціаноз слизистих оболонок.
Лікування: промивання шлунку, послаблюючі засоби, сифонові клізми. Симптоматична терапія. (Збірка-довідник "Домашний доктор”, АТЗТ "Паритет”, 1997).

Авіамеханік виявив правду?

У пошуках відповідей на питання, які мені так і не вдалося отримати, я проглянув безліч статей,  форумів і новинних груп в Інтернеті. В більшості випадків люди просто обговорювали - чим можуть бути хіміотраси, висуваючи загальновідомі гіпотези. Я познайомився з деякими дослідниками, які  стверджували, що вони мають в своєму розпорядженні вичерпну інформацію. В результаті спілкування з ними, на мій email прийшла копія листа, який може дати відповідь на питання "ЯК це робиться”. Нижче викладений повний текст листа, без літературної правки і скорочень. Я намагався виконати максимально точний переклад, хоча деякі технічні терміни збили мене з пантелику:

"По причинах, які ви зрозумієте в процесі читання, я не можу назвати своє ім'я. Я працюю авіамеханіком цивільних авіаліній на станції технічного обслуговування  у  великому аеропорту.

Насамперед я хочу розповісти про певну "ієрархію” серед авіамеханіків. Це дуже важливо для моєї історії, і ви скоро самі зрозумієте чому.

Авіамеханіки працюють в трьох основних напрямах: авіаційна електроніка, двигуни і системи управління польотом. Авіамеханіки, що працюють над цими системами знаходяться на верхньому ступені "ієрархії”. За ними слідують механіки, які обслуговують системи кондиціонування і гідравліки. І нарешті, механіки, які обслуговують решту другорядних систем. В самому кінці ієрархічного списку знаходиться персонал, що відповідає за систему видалення відходів. Нікому не хочеться працювати з трубами, помпами і резервуарами системи обслуговування  убиралень авіалайнера.

Проте в кожному аеропорту,  існує 2-3 механіки-добровольці, відповідальних за систему санвузлів і допоміжних механізмів. Решта механіків рада дозволити їм робити це. Зазвичай знаходиться не більше 2 або 3 механіків, згідних виконувати таку роботу. Зазвичай цим хлопцям приділяють небагато уваги, і решта технічного персоналу не прагне встановлювати з ними дружні взаємини. Чесно кажучи, я теж особливо не думав над цією проблемою до останнього місяця.

Як правило, більшість авіаліній мають договори з іншими авіалініями,  літаки  яких  обслуговуються  в аеропорту. Якщо у них трапляються проблеми з літаком, один з наших механіків його обслуговуватиме. З іншого боку, якщо наш літак потребуватиме допомоги в аеропорту, з яким у нас є договір, місцеві механіки нададуть нам допомогу.

Минулого місяця мене несподівано викликали з нашого техцентра на обслуговування літака іншої авіалінії. Диспетчер,  що передав мені  запит, не знав, яка саме несправність виникла на борту лайнера. Коли я прибув на місце, виявилось, що неполадка виникла в системі видалення відходів. Мені не залишалося нічого іншого, як узятися за цю роботу. Коли я проник в технічний відсік, то відразу зрозумів, що тут щось не так. Там знаходилися більше насосів, резервуарів і труб, ніж  повинно  було бути. Спочатку я вирішив, що система була модифікована. До того моменту я вже десять років працював механіком. Намагаючись знайти несправність, я швидко виявив додатковий трубопровід і резервуари, які не були включені в систему видалення відходів. В той момент, коли я спробував зрозуміти їх призначення, з'явився інший механік з нашого центру. Це був один з тих хлопців, які відповідають за подібні системи. Я з полегшенням надав йому розбиратися з виниклою проблемою. Йдучи, я поцікавився у нього про додаткове устаткування. Він відбувся жартами: "Не варто турбуватися про мою  частину літака, нехай вона сама про себе потурбується!”

На слідуючий день мені довелося повозитися з комп'ютером в нашому технічному центрі, відшукуючи необхідну електричну схему. Я спробував знайти і те устаткування, яке бачив вчора. На мій подив на кресленнях не були вказані прилади, які я бачив на власні очі. Попорпавшись в архівних файлах, я також нічого не зміг виявити. Тепер мені вже просто цікаво було  з'ясувати,  для чого призначалося це устаткування.

Наступного тижня до нас в ангар приганяли три літаки для планової перевірки. Впродовж всього часу огляду навколо літака знаходиться обслуговуючий персонал. Після закінчення моєї зміни я вирішив поглянути на систему видалення відходів. Я був упевнений, що ніхто не зверне  увагу, що на борту з'явився зайвий механік. Мої пошуки увінчалися  успіхом: на літаку було встановлено додаткове устаткування!

Я почав вивчати систему труб, насосів і ємкостей. Я знайшов те, що могло виявитися блоком управління всієї цієї системи. Це була стандартний авіаційний шкаф, в якому  зазвичай розміщують прилади і системи управління, тільки на ньому  не було ніяких маркувань  і написів. Я зміг без зусиль знайти силові  кабелі, які йдуть від шафи до насосів, але мені не вдалося виявити кабелі управління, які б входили в таємничий прилад. Єдиними проводами, що йдуть в ящик, були  кабелі  від  бортової системи живлення літака.

Вся система складалася з одного великого і двох маленьких резервуарів. На око можна було визначити, що  ємкість великого резервуару дорівнює 50 галонам. Резервуари були сполучені із заповнюючими і випускними клапанами, які були розташовані  під фюзеляжем позаду зливного клапана системи видалення відходів.

При зовнішньому огляді я не без зусиль виявив приховані люки для доступу до цих клапанів поряд з дренажними панелями зливу відходів.

Я спробував відслідкувати трубопровід,  який  був  підключений  до насосів. Цей шланг підключався до мережі дрібніших трубок, що закінчуються в задній поверхні крила і горизонтальних стабілізаторів. Якщо ви подивитеся на крила великого літака зблизька, то звернете  увагу  на   безліч проводів розміром з палець. Це - стоки статичного заряду. Вони призначені для розсіювання статичної електрики, яка утворюється на поверхні фюзеляжу і крил під час польоту. Кожен третій дріт був трубкою загадкової системи. Стоки статичного розряду були навмисно видалені, і на їх місце поставлені незрозумілі трубки.

У цей момент один з інженерів, що перебував  біля  крила, звернув  увагу  на  мене. Він наказав мені покинути ангар, зауваживши, що моя зміна закінчена, і я не маю допуску  на наднормову роботу.

Наступні два дні я був дуже зайнятий, і  не  мав  вільного  часу,  щоб продовжити дослідження. Через декілька  днів, після мого позаштатного дослідження, мене викликали на один з бортів для заміни термодатчика. Я справився з цією роботою за дві години і повернувся до роботи з документами.

Приблизно через півгодини мене викликали в кабінет керівника технічної служби. Коли я з'явився в офісі, окрім начальника мене чекали двоє наших співробітників з відділу контролю і ще двоє людей, яких я не знав. Він сказав мені, що виявлені серйозні неполадки. Він запропонував заповнити мені бланк несправності. Він вручив мені офіційний бланк, в якому було  сказано, що я встановив дефектний датчик  і  запропонував мені підписати його. Я спробував заперечити. Я пояснив їм, що сталася якась помилка, і  я повною мірою виконав свою роботу. Тоді двоє співробітників з відділу контролю запропонували мені пройти до літака  і  разом оглянути несправний блок. У цей момент я поцікавився, хто ці двоє незнайомців? Начальник техслужби відповів, що вони є представниками служби безпеки авіалінії, але він не має наміру повідомляти мені  їх  імена.

Ми підійшли до літака, який мав бути вже в повітрі, але все ще стояв на парковці. Відкривши технічний відсік, один із співробітників витягував датчик. Він перевірив реєстраційний номер і показав кожному з нас, що це був старий датчик. Потім ми попрямували на склад. Мій звіт про виконаної роботи був ще раз перевірений. З полиці  була  знята  запакована  коробка для зберігання приладів, з якої вийняли термодатчик з серійним номером, який я встановив. Я не міг  зрозуміти, хто зробив  підміну. Мене повідомили, що я звільнений без всякої грошової компенсації і допомоги і повинен здати справи протягом тижня.

Весь наступний день я знаходився удома, намагаючись  зрозуміти, що ж відбулося, і в яку  страшну  історію я вплутався. Увечері пролунав телефонний дзвінок. Незнайомий голос повідомив: "Тепер ви знаєте, що трапляється з механіками, які сунуть свій ніс не в свої справи. Наступного разу, якщо ви почнете працювати над системами що не входять у вашу компетенцію, ви втратите роботу. Я вважаю, для першого разу цього достатньо. Думаю, дуже скоро ви знову зможете приступити до роботи.”  У трубці пролунали короткі гудки.

Існував дивний зв'язок між моїм звільненням і таємничим трубопроводом на борту літака.

Наступним ранком мені подзвонив директор. Він заявив, що завдяки моєму прекрасному звіту про технічний стан літака, вдалося закінчити ремонт на добу раніше, і що я можу негайно приступити до роботи. Я був абсолютно збитий з пантелику і думав тільки про одне, кого або що намагається прикрити директор і хто ці люди?

Наступний день пройшов так, як ніби нічого і не трапилося. Ніхто не обмовився про минулий інцидент і про "пошкоджений” датчик. Вночі я спробував відшукати в мережі Інтернет відповіді на питання, що мучили мене. Випадково я натрапив на матеріали про хіміотраси. Всі неясності з'єдналися разом, утворивши чітку картину дійсності. На наступний ранок на роботі в моїй замкнутій шафі я виявив записку такого  змісту: "Цікавість погубила кішку. Не варто відвідувати сайти в Інтернеті, які не входять в сферу ваших професійних обов'язків”.

Тепер ви теж знаєте, як вони працюють.
Я не знаю, що саме ВОНИ розпилюють, але я можу розповісти вам, як вони це роблять. Я вважаю, ВОНИ використовують "медовози”. Так ми називаємо спеціальні вантажівки-цистерни, призначені для вивозу відходів. Зазвичай аеропорти укладають контракти з ними, не у кого не виникає бажання підходити близько до "медовозам”. Хто захоче стояти поряд з вантажівкою, наповненим лайном? Тоді як спорожняються танки з відходами, вони заповнюють систему розпилювання. ВОНИ знають маршрути літаків і, очевидно, можуть програмувати блок управління розпилювачами так, щоб він самостійно включав систему після набору певної висоти.  Трубки-розпилювачі в підроблених стікачах статичного заряду такі малі, що їх просто неможливо побачити. Не дивно, що вони до цього  часу  не виявлені”.

Висновки

  • Хіміотраси існують. Їх спостерігають в США, Канаді. Після того, як я показав чорновий варіант статті моїм друзям, вони повідомили, що також спостерігали подібні  явища, отже, хіміотраси існують і в Росії.
  • Хіміотраси завдають шкоди здоров'ю людини.
  • Дослідження показують, що до складу хіміотрас входять солі барію і активні біологічні компоненти.
  • Хіміотрасси можуть використовуватися військовими для створення перспективної радарної системи тривимірного спостереження.
  • Хіміотраси можуть використовуватися військовими для управління погодою.
  • Хіміотраси можуть використовуватися військовим для запобігання наслідкам можливої біологічної війни.
  • Комітет з охорони довкілля не знає про проведення подібних випробувань і не має в своєму розпорядженні результатів аналізів хіміотрас.

Проблема існує. Ми не можемо бути повною мірою упевнені в тому, що ж насправді є хіміотраси, і навіщо вони потрібні.

Ясне одне, ми знову стикаємося з проблемою приховування інформації. З  досвіду ми знаємо, зазвичай приховують інформацію, яка "працює на війну” або являє  собою  "потенційну небезпеку для здоров'я людини”.

І до того  часу, поки військові і уряд мовчатимуть, до того  часу, поки літаки залишатимуть за собою зловісні хіміотраси, до того  часу, поки люди  будуть  хворіти  в результаті "небесних запилень”, нам слід тримати напоготів протигаз, а побачивши літак  в блакитному небі, тікати  в укриття. Хто знає, що він несе на своєму борту?


Ніколай Субботін
________________________
Перекладено  з  російської  мови  з  деякими  скороченнями.
Переклад: Віталій  Халабарчук.
Російський  оригінал  статті  знаходиться  тут: http://www.newsplaneta.com/2007/05/12/zamalchivaemyi-skandal-ximiotrassy.html

Від перекладача.

Зацікавившись  фактами  викладеними  в  даній  статті,  я знайшов  на  одному  з  німецьких  сайтів  цікаве  фото, яке  є  наочною  ілюстрацією  до  поданого матеріалу.

Спектрограма хіміотраси

Спектральний   аналіз  хімічного складу хіміотраси (знято поблизу м.Бонн 31.08.2008 21:05).

Переглянути  в  натуральну  величину

Фото  із  сайту:  http://chemtrails.bplaced.net/


Категорія: Загадкові явища | Додав: halabarchuk (03.06.2010)
Переглядів: 2617 | Коментарі: 1 | Теги: біологічна зброя, хіміотраси, змова | Рейтинг: 4.5/2 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:
ПОШУК
Прогноз погоди
в містах України:
Курси валют від НБУ
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com
Друзі сайту

Copyright "Мій сайт" © 2009-2017
Використовуються технології uCoz
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET